Megosztás:
Notifications
Clear all

TÁMOGASD TE IS ADÓD 1+1%-VAL A MAGYAR H. P. LOVECRAFT TÁRSASÁG MUNKÁJÁT, A MAGYARORSZÁGI LOVECRAFTIÁNUS KÖZÖSSÉG FEJLŐDÉSÉT!  Részletes információk ebben a bejegyzésben.

 

FIGYELEM! Új szabályt vezettünk be, frissen regisztrálók első hozzászólását az adminisztrátoroknak kell jóváhagyniuk. Javasoljuk, hogy az első hozzászólásodat a Fórum teszt topicba írd, rövid időn belül jóváhagyjuk.

 

FIGYELEM! A fórum még koránt sem érte el végleges állapotát, vannak még bizonyos funkciók, melyek nem működnek. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy ezek is elkészüljenek. FIGYELEM! Az első dolgod az legyen, olvasd el a Moderálási alapelvek és a fórum használata témát, amit elérhetsz ezen a linken.

Különösen fontos, hogy elolvasd el a Regisztráció után "Nickname" megváltoztatása bejegyzést!

Félelem, rettegés, kozmikus iszony a játékasztal körül  

  RSS

Kíváncsi vagyok, nektek mik a tapasztalataitok, illetve elvárásaitok a címbeli témával kapcsolatban? Szerintetek elérhető-e, egyáltalán cél-e, hogy a játékosok (vagy akár maga a mesélő) féljenek játék közben? Az, hogy a Nyomozó karakterek előbb-utóbb rettegni fognak, megőrülnek és meghalnak (talán éppen ebben a sorrendben 😀) a játék folyamán, természetes dolog. De vajon képes-e a szerepjáték (szabályrendszertől függetlenül) arra, hogy félelemmel töltse el a játékosokat? Egyáltalán: cél-e, hogy így legyen?
Nektek volt már olyan szerepjátékos kalandotok, amely közben (vagy ami után) féltetek, ahol valami átszivárgott a kozmikus iszonyatból a valóságba?

„Semmi sem tölt el nagyobb csodálattal, mint az, ha valami ellene szegül a természet törvényeinek, ha valami megmagyarázhatatlan hirtelen megbolygatja jól berendezett, megszokott kis világunkat.” – H. P. Lovecraft

Idéz
Közzétéve : 14/11/2019 11:38 de.
T.J. kedvel
T.J.
 T.J.
Kultista Nagymester

Engem sajnos még nem talált meg a rettenet, pedig kipróbáltam pár darab rendszert (CoC, ToC, DG stb.) és nagyon pro GM-ekkel volt szerencsém játszani, a legjobbakkal (Mátyás, Richárd, Zsolt). Egy magasabb fokú, kiélezett izgalom minden esetben rabulejtett, és volt, hogy a GM egyik genyóbb húzása lelkileg meggyötört, de sajnos az a fajta kozmikus rettenet, melyet én vártam volna, még nem jött el. Egytől egyig mindegyik játékot szerettem, de ez a része sajnos nem valósult meg. Ez biztos, hogy miattam van, lehet, hogy másként kellene hozzáállnom, máshogy kellene gondolnom a dolgokat... Remélem a közeljövőben lesz rá alkalmam még mélyebben elmerülni a kalandokban.

VálaszIdéz
Közzétéve : 16/11/2019 9:22 de.
Megosztás:
Scroll to top